Laatulupauksemme
Tuotamme laadukkaita, asiakkaidemme odotukset täyttäviä tai ylittäviä palveluita.
- Tunnistamme ja ymmärrämme asiakkaidemme odotukset.
- Mittaamme heidän tyytyväisyyttään palveluihimme.
- Kehitämme toimintaamme asiakastyytyväisyyden lisäämiseksi.
Luomme edellytykset ja osallistamme koko henkilöstömme toimintamme parantamiseen.
- Arvioimme säännöllisesti toimintaympäristöämme ja sen muutosten vaikuttavuutta omaan toimintaamme.
- Seuraamme toimintaamme koskevia lakeja ja vaatimuksia ja arvioimme niiden vaikutusta työhömme.
- Huolehdimme henkilöstömme motivaatiosta ja osaamisesta jatkuvalla koulutuksella.
- Kehitämme jatkuvasti tuotteitamme ja toimintaamme yli organisaatiorajojen.
Laadun toteutuminen on osa jokapäiväistä työtämme ja tärkeä johtamisen osa-alue.
- Laatu toteutuu, kun koko henkilöstö on sitoutunut tekemään siinä oman osansa.
Kannamme yhteiskunnallisen vastuumme ja toimimme arvojemme mukaisesti.